O NÁS
Plavecká škola Regena začala s výukou plavání v roce 1980. Věnujeme se výuce v Ústeckém kraji, převážně v Jirkově, Žatci, Kadani a Bílině.
Bc. OLGA GROŠKOVÁ
Zřizovatelka & lektorka plavání
Od narození jsem trávila čas na bazénu, kde můj taťka provozoval plaveckou školu. Sport, pohyb a zájem o zdravý životní styl mě přivedl ke studiu fyzioterapie. Už na vysoké škole jsem se zaměřila více na děti, správný psychomotorický vývoj, nápravy vadného držení těla a jiných dysbalancí. V roce 2008 jsem získala titul bakalář v oboru fyzioterapie a pokračovala se vzděláváním se, jako osobní a kondiční trenér, trenér skupinových lekcí cvičení, učitel plavání, lektor vodního aerobiku apod. Následovala 4-letá praxe ve společnosti Dům Salve, se kterými i nadále ráda spolupracuji. Touha objevovat krásy přírody mě zavedla na Nový Zéland, kde jsem se nakonec zdržela téměř dva a půl roku a získala další zkušenosti. Od návratu se již plně věnuji výuce plavání. Baví mě s dětmi překonávat jejich drobné nejistoty, sledovat jak se zlepšují a radují se z pohybu ve vodě.
Když mi bylo nabídnuto pokračovat v rodinné praxi a provozovat plaveckou školu, věděla jsem, že tato práce má obrovský význam, stejně jako táta, pan Jiří Vopička, kterému tímto děkuji za vše, co udělal pro plaveckou gramotnost v České republice, za usilovnou práci, 36let výuky a naučených 185.545 dětí plavat.
MIRKA DENKOVÁ
Metodik, lektorka plavání
V dětském a dorosteneckém věku jsem závodně plavala, sportovní aktivitu nahradilo povolání v tomto oboru a proto se již 25 let profesionálně věnuji dětem, od kojenců a batolátek, až po školáky. Jsem kvalifikovanou cvičitelkou plavání II. a III. třídy, instruktorkou kojeneckého plavání a vaničkování. Pravidelně absolvuji kurzy plavčíka, mám dlouholetou praxi s pořádáním příměstských táborů. Pracovní úsilí při kontaktu s dětmi, je v naší práci odměněno mimo jiné tím, jak krásně umí dávat najevo svou radost, když postupně ztrácí strach z vody a získávající dovednosti a jistotu v prostředí, kterého se před tím tolik báli. Je osobně i profesně velmi milé, když mě po letech oslovují děti, které jsem učila prvnímu splývání a tempům a nadšeně vzpomínají na společně prožitý čas v bazénu. Stejně tak je povzbudivé, když bývalí žáci, z nichž se však mezitím stali již rodiče, projevují přání, svěřit své ratolesti do mé, resp. naší péče. Tato práce je především o velké důvěře a zodpovědnosti, ale počet dětí, které se u nás naučí plavat, jejich kladné reakce a zpětná vazba, jsou tím, co nás těší a motivuje k tomu, abychom dál předávaly své zkušenosti našim i vašim dětem.
LUCIE GALLO
Lektorka plavání
Absolvovala jsem povinnou školní docházku na 2.ZŠ v Jirkově, která byla zaměřena především na plaveckou výuku. Na 2. stupni jsem tuto školu již reprezentovala na plaveckých závodech škol. Vždy jsem dovezla diplom nebo pohár a byla to ta nejlepší odměna. Byla jsem jako ryba ve vodě. Po maturitě jsem většinu času působila v oboru obchod/prodej či administrativa. Později, když jsem založila rodinu, jsem začala více pociťovat potřebu pracovat s dětmi. Absolvovala jsem kurz volnočasového pedagoga a několik let působila v zájmových kroužcích pro děti. Mohla jsem využít svou kreativitu a realizovat nápaditost. Působila jsem také jako asistent pedagoga na základní škole na prvním stupni. Mezitím jsem si při zaměstnaní doplnila kurzy se zaměřením na výchovné postupy, práci s dětmi či komunikaci v kolektivu.
Do plavecké školy jsem nastoupila s velkým nadšením, že budu opět vykonávat práci s dětmi, která mě velmi naplňuje. Kurz instruktora plavání a plavčíka byl samozřejmostí. Je milé se setkávat s učiteli, kteří mě tehdy na základní škole učili. Teď mohu zase já jejich žáčkům předat své zkušenosti. Baví mě sledovat radost dětí, kteří navštěvují naše odpolední plavecké kurzy a také velmi ráda sleduji úspěchy školních dětí, kteří mají povinnou plaveckou výuku. Jsem velmi komunikativní osobnost, která se snaží dělat výuku zábavně, aby děti, které mají obavy, získaly důvěru a cítily, že se na mě mohou v hodinách plavání spolehnout. Každý je jiný a jedinečný, někdo se učí rychle, někdo pomaleji a je třeba to respektovat a přizpůsobit se. Instruktor je náročné a zodpovědné zaměstnání. Snažím se vidět v každém dítěti to dobré a každý pokrok je mi odměnou a stojí to za to!